רווק מחפש רווקה לקשר מחייב
שרון איילון מפרסמת משחת שיניים, את הבחור האמריקאי שהביאו לארץ להשתתף ב"כל הבנות בעולם" אף אחד לא זוכר (אל תטרחו – כבר עשיתי בשבילכם את העבודה- קוראים לו ארי גולדמן והיה מאוד קשה להגיע לשם הזה בגוגל), ועכשיו הגיע הזמן לדבר האמיתי. תוכנית "הרווק" בגרסתה המקורית של הדוד סם סוף סוף הגיעה גם אלינו.

ערוץ 10 נקט בצעד מעניין והחליט לוותר על רווק אנונימי וללכת על גברבר שמצליח לעשות את מה שרבים לפניו ניסו: להפוך את 15 דקות התהילה שלו ל-35.
אחרי סירוב מהיר מצד נועם טור, ערוץ 10 דפק על דלת השכן, אדון גיא גיאור. אפשר להסכים שיש דמיון קל בין השניים, אך גיא משדר חזות יותר... אינטליגנטית ומבטיחה, אם תרשו לי. מה גם שהוא נראה הרבה יותר טוב בעיניי.
גיא, בניגוד לנועם, עשה חישוב מהיר והבין שבמקרה הרע הוא יתחמם עוד קצת באור הזרקורים ובמקרה הטוב, או גם הרע- תלוי את מי שואלים, הוא ימצא אהבה וישחיל טבעת על אצבע רועדת מהתרגשות.

ואם כבר הזכרתי אצבע רועדת מהתרגשות, מה לעזאזל חשבו לעצמן 22 הנשים שנכנסו לוילה?
אם אתם שואלים אותי (וגם אם לא, אני כבר בשוונג), לא הייתי יכולה לעבור חוויה כזו. ציניות וסקפטיות בצד – הקנאה פשוט הייתה אוכלת אותי.
הרי לא צריך להיות קנאית במיוחד בשביל להתחיל לאבד את השפיות כשהבחור החמוד שיצאת איתו לדייט יוצא במקביל עם 21 בחורות נוספות!!! או 15, או 7, או אפילו 3. תקראו לי old fashion, אבל אני ישנה יותר טוב בלילה כשהבחור שאני יוצאת איתו לא נוגע באותו הזמן בתחת של מישהי אחרת.
ואני בטוחה שככל שהזמן עובר ומספר הבחורות מצטמצם, זה רק הופך לקשה יותר. גם אם מישהי לא תתאהב בו לאורך הדרך, אבל הוא פשוט ממש ימצא חן בעיניה - כמו שקורה בדרך כלל במציאות בפרק זמן כזה, זה מספיק כדי לגרום לה להוציא קולות של חתולה מגרונה בכל פעם שבחורה אחרת רק תשתעל לכיוונו של גיא. מיאו.

אבל הי, זו בדיוק הסיבה ש"הרווק" הולכת להיות תוכנית מענגת ומצחיקה. יותר קנאה, יותר רגשות, יותר היסטריה נשית טיפוסית – יותר טוב. אל תסתכלו עלי ככה, אני יודעת שאתם חושבים בדיוק כמוני.
אני מתכוננת להתמכר ל- 22 הבחורות וגבר אחד שאין לו מה להפסיד, שהחליטו להיכנס לריאליטי שיהפוך למציאות שלהם. המצלמות אט אט ייעלמו ויישאר רק האגו, הגאווה, הלב, והרצון לכבוש. כי זה מבאס שזורקים אותך, אז תחשבו איך זה מרגיש שזה קורה מול כל ישראל. נו – אמרתי לכם שיהיה כיף לצפות בזה!


האם החוויה הזו שהבנות יעברו שווה את הפרסום, או האהבה? אולי.
האם גיא באמת רוצה ומוכן למצוא את האחת? אולי.
האם "הרווק" הולכת לספק לנו עניין בחודשים הקרובים? בהחלט. ב-ה-ח-ל-ט.


האומנם??
Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
0 Responses

הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה