?הרווק פרק 4 | אהבה, למה את חייבת כל כך להכאיב
"אין כמו האהבה" - מיתר
אח.... אין כמו האהבה! all you need is love!! .
כמה מדכא זה היה לראות את מיתר צועדת לעבר השקיעה (ובמקרה הזה- דלת היציאה) לבדה, מצהירה שהיא לא איבדה את התקווה לאהבה. זה גרם לי להבין שאנחנו ממש רוצות לאהוב. ומוכנות לעשות הרבה בשביל זה. אפילו ללכת לתוכנית ולהתחרות על גבר מול כל עם ישראל (טוב, כמעט כל עם ישראל. בסדר, בסדר, אחוז זניח מתוך עם ישראל). ואיכשהו האהבה הפכה למפלצת איומה שגורמת לנשים ללכת לשדכנית בגיל 25 או להרגיש את החבל מתהדק סביב צווארן בגיל 30.
המשפט "אהבה מגיעה כשהכי פחות מצפים לה" מרגיז מאוד, אני יודעת. אבל הוא נכון. כל הציפיות, הסיפורים, האגדות, התקוות שאנחנו בונות סביב המילה הזו, סביב הרגש הזה, רק גורמות לארמון שאנחנו מפנטזות עליו להתפרק.
המין הנשי זה מין לחוץ. זה מה שאני למדתי מהפרק הזה.

ואם כבר מדברים על הפרק הזה, בשנייה שגיא הופיע על המסך, לבוש כמו קאובוי ורכוב על סוס לבן- שותפתי לדירה שצפתה איתי בפרק לא התאפקה והתחילה לצחוק בקולי קולות.
כשהגענו לשלב שמישהי מהמתמודדות אמרה "זה האביר על הסוס הלבן", שותפה שלי כבר התגלגלה על הרצפה במצב כפית מתקדם.
אתם רואים, קצת דרמה, קצת קומדיה. יש ברווק הכל. מי אמר שזו לא תוכנית איכות, מי?
נטורופת על סוס לבן

הפעם ההפקה החליטה לגוון ולהביא את החבר הכי טוב של גיא, חבר ילדות שעבר איתו המון, איש סודו שיודע עליו הכל ומכיר אותו כמו את כף ידו: בשבקין.
נכון שזה היה מיותר? נכון? נכון שלא היה בו שום צורך? נכון שזה היה פשוט מגוחך שהוא שם? חוץ מלפנטזיות של מיתר על שלישיה הוא לא תרם הרבה.
power of the reality

עכשיו, כנראה שההפקה שמעה את זעקותיי מהפוסט הקודם והחליטה להראות לנו מי זו הילה. אך הניסיון נכשל כשלון מוחץ כי אנחנו לא גילינו עליה שום דבר, גיא לא גילה עליה שום דבר, ורק הרווקות לא קיבלו את העובדה שעל הילה לא מגלים שום דבר וחקרו אותה כמו שמיטב המוחות בשב"כ יכולים: "איך היה? קיבלת ורד? לא קיבלת ורד? למה לא קיבלת ורד? מה זה אומר שלא קיבלת ורד? אז תספרי בדיוק מה היה שנבין למה אין ורד".
בסוף הילה אכן קיבלה ורד והשהות המיותרת שלה בבית תימשך עוד שבוע. אפשר לישון בשקט בלילה.
רגע, תזכירי לי מי את, שוב?

והנה, סוף סוף הגיעה הנשיקה שפמפמו לנו כל כך בשבוע האחרון. ואתם יודעים מה, זה קצת הגעיל אותי. הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו כשצפיתי בהם מתנשקים מעשר זוויות שונות, זה: כמה מצלמות יש סביבם לעזאזל??? קצת פרטיות! מי רוצה להתנשק בתנאים האלה? יש לי תחושה שרומנטי זה לא היה. במיוחד אם הבמאי צעק לפתע "קאט!" וביקש מגיא  לעשות שוב את הקטע החמוד הזה עם הלשון כי הם לא תפסו את זה במצלמה.
אבל אם זה כבר קרה, ובטח יקרה שוב, צריך להתרגל. אז מי לדעתכם תהיה הבאה בתור לבדוק את סתימות השיניים של גיא? אני מנחשת או דפנה או מעיין. אבל עד עכשיו גם טעיתי לא מעט אז אל תתפסו אותי במילה.
"עצרו, עצרו, בוא נצלם את זה שוב!"

ועכשיו, לפינה חדשה לגמרי: פינת השקרים! הידד!
"כשאתה לא נמצא אני צ'יק צ'ק מתגעגעת" כן, ממש. נטלי, שקרנית.
"איך בטבע?" שואל גיא. "כיף!" עונה יעל. שקרנית!
"אני יכולה להגיד בכנות שכולן באמת רוצות אותך" מיתר, כן כן, ניחשתם נכון, שקרנית.

בפרק הבא גיא יוצא לדייט כפול כשאחת מהרווקות לא תחזור הביתה אחריו.
אבל.. אבל.. מה אם שתיהן מוצאות חן בעיניו? אה, חח, מפגרת אני. שכחתי שמדובר פה בתוכנית טלוויזיה שמחליטה עבור גיא מה לעשות. וואלה.
שבוע טוב לכולם!

נ.ב - את אודליה רווקה בהפרעה כבר ראיתם? אם לא, כנסו לעמוד שלה בפליקס או לבלוג שלה בישראבלוג



Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
10 Responses
  1. אנונימי Says:

    גיא יתחתן עם נטלי כל הכיתה שלי אומרים שהיא סקסית וטובה תיתחתן איתה כדי לך אני מכירה אותה טוב כדי ישתלם לך אם תיתחתן איתך יהיה לכם ילד חתיך


  2. אנונימי Says:

    גיא תיתחתן אם נטלי


  3. אנונימי Says:

    גיא+נטלי=שווה חתונה וסקס הורס


  4. אנונימי Says:

    יסמין קופה יש להחידקיים בפה


  5. אנונימי Says:

    לדעתי גיא יבחר בנטלי בגלל שהיא מושלמת!!!!!


  6. ריקי Says:

    גם ולרי חמודה אבל היא קצת מעצבנת יעל בכלל לא קשורה! דפנה פסיכופטית ! יסמין מפגרת והיא חושבת שהיא הכי יפה בעולם! אין על נטלי אני מתה עליה מתאים לה שיהיה לה הרבה ילדים כדאי לגיא לבחור בה


  7. אנונימי Says:

    כולם מכוערות שם ובכלל לא יפות שם רק יש אישה שקוראים לה נטלי והיא הכי מצחיקה, כיף להיות בחברת,היא הורסת ומהממת ,ויפה גיא צריך ליבחור בה למה? יש לה לב זהב היא מושלמת סופית ועם גיא לא מיתחתן איתה הוא פרייר ברמות על שהוא מפסיד בחורה בשובחת דפנה ניראת יפה אבל היא צריכה להיתבגר בישביל להיות אמא ונטלי מושלמת ועם גיא יתחתן איתה יהיו לו ילדים חכמים,יפים ,מושלמים ועוד עם הם יתחתנו שיזמינו אותי לחתונה שלהם עם דפנה תיקח על תזמין אותי לחתונה שלך ושלה ועידן יניב גר לידי והוא נתן לי חתימה לחברים שלי ולמישפחה שלי יאללה נטלי קחי אותה כפרה בימקומך הייתי מיתנשקת איתו ליד דפנה


  8. איה Says:

    נטללללללללללללללללללללללללליייייייייייייייי המלכה גגםםםםםםםםםםםםםםםם בקור ובנשמה


  9. מלי צ Says:

    שתיהם חמודות גם דפנה וגם נטלי ואני שמחה בישביל גיא שהוא בחר את האחת שלו והיא דפנה למרות שהיה לי ברור שהוא יבחר בנטלי בגלל הצחוק המתגלגל שלה ובגלל שהיא עשתה לו חיים קשים מזל טוב ורק בשורות טובות לגיא ודפנה!!!


  10. מלי צ מהצפון Says:

    דפנה יא תותחית שיחקת אותה אוהבת מלא מלי


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה