שלום, קוראים לי גיא ואני רווק
גיא גיאור - יוצא ריאלטי הישרדות איי הפנינה ונכנס ריאליטי הרווק, ביום הוא נטורופת, בלילה הוא איש עסקים, בין 2 ל-4 בצהריים הוא ישן.

הרווק שלנו הוא בן 29, יליד רמת השרון.
את השירות העביר כקרבי בתותחנים, ולאחר לבישת שרוואלים בהודו הוא סיים לימודי נטורופתיה תחום אותו הוא מגדיר כאהבה האמיתית שלו (אל תדאגו רווקות מתוקות, יש לו מספיק מקום בלב גם בשבילכן).
אך בזמן שנטורופתיה לא מייצרת לו כסף, מנצל גיא את מעמדו כאיש עסקים וכבעלים של מסעדות ובארים בתל אביב והמרכז.

גיא השורד
בהישרדות איי הפנינה גיא ישב על תקן הגבר האולטימטיבי. שרירן , בלונדיני, פנים יפות, שער גולש ואחלה גבר להביא הביתה לארוחת יום שישי. גיא התבלט ביכולותיו הגופניות במשימות השונות, כמו גם ביכולות החברתיות עם חברי שבטו. מאחר והוא הודח ולא זכה במקום הראשון, לפחות מגיע לו לזכות בלבבות של כמה נשים.

גיא המעסיק
גיא גיאור מתעל את 15 דקות התהילה שלו ביעילות לתחום העסקי. אמנם ניסיונו הראשון כבעל עסק לא נחל הצלחה כבירה, כשהמסעדה התורכית שפתח בהרצלייה נסגרה במהרה, אך לאחר הישרדות הבין את כוחו הפרסומי והחל לנצל אותו. כיום גיא הוא הבעלים של מסעדת "טיקה" בהרצלייה, הפאב "ועד הבית" ובית הקפה "גורדו" בתל אביב. בקרוב צפויה הפתיחה של בר בוטיק תל אביבי חדש, גם כן בבעלותו. גיא דואג לפתוח את המקומות שלו בסמוך לפריצה תקשורתית סביבו. כך, הוא פתח את הפאב האחרון שלו לאחר עונת הישרדות, וכעת לכבוד שידורי הרווק, הוא פותח בר בוטיק חדש. הוא דואג לפקוד כל אירוע יחצ"ני ולהתמסר לתקשורת ולעיתונאים. במקביל הוא מקדם את עצמו במישור העסקי, כאשר הסלבריטאות מהווה בשבילו תמיכה לעולם העסקי. אך עם זאת, חלומו הגדול הוא לפתוח קליניקה פרטית לטיפולי נתורופותיה.

גיא הרווק
לא לזמן רב ע"פ ערוץ 10.
מה אתם אומרים? טבעת או לא טבעת, זו השאלה.


Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
0 Responses

הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה