היה היו 16 רווקות

רגע לפני שההדחות, הדמעות והנשיקות מתחילות, הנה סקירה קצרה על הרווקות:



גיל: 24
מקום מגורים: רמת גן
עיסוק: דוגמנית בינ"ל

ליאת נולדה ברמת גן, לאבא ד"ר להיסטוריה ואמא עובדת אוניברסיטה.
ליאת לא המשיכה בדרכם של הוריה.
בגיל 16, לאחר שזכתה בתואר "נערת השנה של מעריב לנוער" עזבה את לימודיה ופצחה בקריירת דוגמנות בינ"ל. אמה ליוותה אותה עד שהיתה בת 19 ומאז ועד היום היא נעה על קו ישראל-דרום אפריקה.
בנעוריה היתה ליאת בכלל טום בוי קצוצת שיער ובניגוד לסטיגמה של דוגמניות היא מעדיפה ג'ינס וטי שירט על פני שמלות ערב נוצצות.
גבר חלומותיה של ליאת צריך להיות בעל מקצוע מכובד, מפנק ורצוי גם מבוגר ממנה. עברה הרומנטי כולל מערכות יחסים
רציניות לצד היכרויות ודייטים רבים אבל ליאת עדיין לא מצאה את הבחור שיכבוש את ליבה.




גיל: 27
מקום מגורים: גינות שומרון
עיסוק: עורכת תוכן באינטרנט

למרות שהיא בסה"כ בת 27 מסע חייה של יעל הוא ארוך. היא נולדה וגדלה בגינות שומרון למשפחה דתית וניהלה אורח חיים דתי בעצמה עד שהיתה בת 20.
אביה הוא רב מקובל שאנשים רבים עולים אליו לרגל כדי לשמוע הרצאות על קבלה ולקבל עצה. יעל, לעומת זאת, "חזרה בשאלה". מאז חזרתה בשאלה מנהלת יעל אורח חיים חילוני תחת אותה קורת גג עם משפחתה  הליברלית שמקבלת אותה ומכבדת את בחירתה.
היא עבדה כעורכת תוכן של אתר אינטרנט ולמדה תקשורת באוניברסיטה העברית. אולם השפעת העבר ניכרת על חייה בהווה. פעמים רבות מתמודדת יעל עם קונפליקטים פנימיים כי היא עדיין לא ממש דומה ולא
ממש שונה.
קשה לה להכיר גברים ולצאת לדייטים בגלל הסביבה הדתית בה היא חיה. עד היום התנסתה במערכת יחסים אחת בלבד והיא מגיעה לתכנית כי היא מקווה למצוא את האחד.





גיל: 21
מקום מגורים: רמת אילן
עיסוק: מארחת במסעדה יפנית

יעל גרה ברמת אילן אילן עם הוריה ואחותה התאומה מיכל.
היא עובדת כמארחת במסעדה יפנית וכמאמנת כושר אישית. אבל בשונה ממיכל, מכון הכושר של יעל הוא קטן וסולידי בלי גג שיזוף והווי חברתי....
יעל חולמת לגור בקיבוץ וללמוד מדעי התזונה. אורח חיים בריא וספורטיבי הוא חלק בלתי נפרד ממנה. היא אוהבת שייט בקיאקים, טיפוס על קירות ושינה בשטח.
יעל אוהבת להיות התאומה של מיכל למרות שהן רבות המון. "אנחנו יכולות לריב ולצרוח אחת על השנייה ואחרי 10 דקות לנסוע ביחד לשופינג בקניון..."
יעל רגישה ונפגעת בקלות. בשונה ממיכל היא מתמסרת, מתאהבת ונסחפת ולא יודעת לשחק משחקים עם הגברים שבחייה.מבחינת מערכות יחסים היא מעידה שעד כה זה היה "נושא כאוב ממש..." אבל יעל לא מרימה ידיים. למרות שלמדה שאהבה זה כואב, היא באה לגלות במהלך התוכנית שאהבה יכולה להיות נעימה.




גיל: 28
מקום מגורים: חיפה

יסמין, במקור מחיפה, חיה בשנים האחרונות על קו לוס אנג'לס- ישראל. בל.א היא לומדת ומלמדת יוגה וכשהיא בארץ היא עובדת כיועצת משכנתאות.
יסמין רוקדת שרה ומופיעה על במות מילדותה. היא היתה חברה בלהקת הבנות "חמסה" אך כעבור 4 שנים החליטה לצאת קצת מאור הזרקורים ומאז היא עוסקת ביוגה.
ליסמין 4 אחים ואחיות, והורים הנשואים 43 שנים. אביה עדייו מביא לאמא פרחים בכל יום שישי והזוגיות של
הוריה מהווה עבורה מודל לזוגיות מושלמת.

לה בעצמה היו מספר מערכות יחסים רציניות, שאף הסתיימו בהצעות נישואין אך היא עדיין מחפשת את האחד. עבור יסמין "אהבה היא עבודה וצריך לשמור עליה ולטפח ולהשקות כל יום לוודא שהיא פורחת, היא לא מובנת מאליה".




גיל: 26
מקום מגורים: פתח-תקווה
עיסוק: מנהלת קשרי לקוחות

ולרי דן מתגוררת עם אמה והכלבה נייבי בפתח-תקווה.
ולרי היא בת הזקונים אחרי אחות גדולה.
היא עלתה ארצה מאזרבייג'ן כשהיתה בת 11 .
אחרי שיחרורה התלבטה האם לפנות לתחום המשחק או להשקיע בלימודים אקדמאיים. בינתיים התפרנסה כמנהלת קשרי לקוחות במועדון לילה תל אביבי אבל עזבה כי נמאס לה מחיי הלילה.
ולרי מעידה על עצמה שהיא בעלת הומור שחור אבל גם רגישה ונפגעת בקלות. היא בעלת לב טוב ומזג חם. המודל שלה לזוגיות הוא בדיוק כמו זה שראתה בבית הוריה.
גבר החלומות של ולרי הוא גבר מחבק ועוטף ויגרום לה להרגיש מוגנת. היא מאמינה באהבה מהאגדות ורוצה בית גדול שיוכל להכיל כמה שיותר ילדים וחיות.
ולרי לא נוהגת להתחיל עם גברים אבל גורמת להם להתחיל איתה בדרכיה המתוחכמות...




גיל: 24
מגורים:
עיסוק: סטונדטית לביולוגיה מולקולארית

ויקטוריה עלתה לארץ מליטא כשהיתה בת שש עם אמה, סבה וסבתה לאחר גירושי הוריה. היא הבת היחידה וככזו היא אוהבת להתפנק וכמה שיותר.
ויקטוריה סטודנטית לביולוגיה מולקולרית וכדי לפרנס את עצמה היא עובדת כמוכרת בגדים. היא מתקשה להכיר גברים כי לדבריה מראה "נסיכת הקרח" שלה , מונע מבחורים להתחיל איתה.
עד גיל 18 ויקטוריה קיבלה חינוך נוקשה ואימה אסרה עלייה לצאת למסיבות ובילויים, כשהיא הייתה רוצה לצאת היא הייתה צריכה למצוא "תוכנית כיסוי" כמו שיעורי בית או מבחן.
היום לעומת זאת, ויקטוריה מעדיפה באמת ללמוד ונדיר שהיא זונחת את לימודיה כדי לצאת לבלות.
גבר חלומותיה של ויקטוריה חייב להיות אלגנטי ושמור, הוא צריך לפתוח לה את הדלת, להביא לה פרחים ביום שישי ולשלם את החשבון במסעדה




גיל: 28
מקום מגורים: ראשון לציון
עיסוק: רואת חשבון

הילה מתגוררת בראשל"צ, ואת ילדותה העבירה בעיר דימונה, אך היא תל אביבית בכל הוויתה. הילה עוסקת בראיית חשבון באחד המשרדים הגדולים והמכובדים בתל אביב. לדבריה אפשר להיות רואת חשבון מגניבה והיא מוכיחה את זה.
אהבתה הגדולה ביותר היא שופינג בעיר הגדולה ובלילה היא בליינית לא קטנה.לפי הילה אהבה היא "האושר. זה מה שמשלים בן אדם. בחיים יש הרבה התפשרויות אבל אהבה זה משהו שאי אפשר בלעדיו". הילה היתה רוצה מערכת יחסים כמו זו שראתה בבית הוריה "3-4 ילדים ויותר מכלב אחד ושלא יהיה משעמם לרגע, רק לא שגרה!"
להילה חשוב שהגבר שלה יצחיק אותה, ישרה עליה ביטחון והכי חשוב לי שיהיו לו שאיפות.




גיל: 24
מקום מגורים: רמת-אביב
עיסוק: סטודנטית למשפטים

דפנה דה גרוט מתגוררת עם אימה ברמת אביב. היא גדלה בתל-אביב ובהולנד, ארץ הולדתה, שם הכירו הוריה.
כשהיתה דפנה בת 14, לאחר גירושי הוריה, השתקעה עם אימה ושני אחיה בתל-אביב.
בשנתיים האחרונות דפנה עובדת כדיילת אוויר באל-על ולומדת משפטים ומנהל עסקים במרכז הבין תחומי. אורח חייה כולל מדיטציות יומיות, תירגולי יוגה ואוכל בריא. חוצמזה היא אוהבת לצלול, לרכב על סוסים, לצייר ולנגן.
היא חולמת לחיות במושב, מוקפת בטבע, והמון חיות ולהכין גבינות ביתיות.
לפי דפנה אהבה היא "כשאכפת לך ממישהו יותר משאכפת לך מעצמך"...
לדפנה היתה מערכת יחסים ארוכה אחריה היא לקחה פסק זמן מדייטים. ש לה יחס אמביוולנטי לאהבה- לאהוב ולהיפגע או לא לאהוב ולא להיפגע... היא באה לתכנית כדי לגלות האם תוכל לפתוח את ליבה.




גיל: 25
מקום מגורים: הר אדר
עיסוק: מורה

קרין חיה בהר אדר עם הוריה ואחותה הגדולה. היא מחלקת את זמנה בין שתי אהבותיה הגדולות - חינוך וריקוד. היא סטודנטית לתואר שני בחינוך,מורה לאזרחות בתיכון ושואפת לנהל בית ספר.
במקביל, היא למדה את רוב סגנונות הריקוד הקיימים והיום היא מלמדת ריקודים סלוניים בבית ספר לריקוד. אחד הבילויים החביבים עליה הוא להזיע על רחבת הריקודים בערבי סלסה.
בצבא קרין שירתה כמשק"ית חוויה והדריכה טיולים לחיילים בכל הארץ ועד היום היא אוהבת מאוד לטייל בחיק הטבע.
קרין היא בחורה של מערכות יחסים רציניות והיום כשהיא רווקה, קשה לה מאוד לקום בבוקר או ללכת לישון בלילה בלי החיבוק שחסר לה. גבר חלומותיה הוא אדם ישר, חכם, טוב לב, איכותי, משכיל ובעל חוש הומור כי " צריך בינה כדי לגרום לאחרים לחייך".




גיל: 25
מקום מגורים: תל-אביב
עיסוק: מנהלת תיקי לקוחות

קטיה נולדה במוסקבה ובגיל 5 עלתה עם אמה לארץ. היום היא גרה ועובדת בת"א. במקביל לעבודתה, היא מסיימת השנה לימודי תואר ראשון במדעי החברה.
קטיה מאמינה באהבה ממבט ראשון, מתמסרת ונסחפת לתוך מערכות יחסים. יש לה קופסה ובה היא שומרת את כל מכתבי האהבה שקיבלה בחיים...
יש לה קעקוע של לוחמת שמעיד על אופיה האופטימי ומסמל אותה: "זו לוחמת שכל הזמן נלחמת ולא נותנת לעצמה ליפול. אני תמיד אצא, אחייך, ארים את עצמי וגם אם לא איהנה, אמשיך עד שכן איהנה".
קטיה, רומנטיקנית אמיתית, מחפשת את האחד שאיתו תזדקן בשיבה טובה.
אהבה בעיניה היא "האושר הכי גדול שיכול להיות ואנחנו בכלל לא שלמים כשאין לנו אהבה. זאת מתנה ועבודה קשה והרבה אומץ, כדי לאהוב עד הסוף צריך מלא אומץ".



גיל: 25
מקום מגורים: ירושלים

נטלי חולמת להיות גננת ולעבוד עם הגיל הרך. בינתיים היא מטפלת בפעוטות ולומדת חינוך.
נטלי גרה עם אמה ואחיה בירושלים. הקשר שלה עם משפחתה החמה והמגובשת דומיננטי מאוד בחייה. לא עובר יום בלי שיחה עם אמא, התיעצויות עם אחיה או אחיותיה וארוחות גדולות בהן הם שרים, עושים חיקויים והצגות....
לנטלי היו מערכות יחסים רציניות, ולא פעם נשבר לה הלב. למרות זאת היא מאמינה גדולה באהבה ולא איבדה תקווה למצוא את האחד שיכבוש את ליבה בסערה. היא חולמת על משפחה מרובת ילדים והם יגורו בירושלים.
נטלי לא קיבלה מימיה דבר עם כפית של כסף, מה שהפך אותה לילדה שורדת ואשה לוחמת - ותמיד תוך שמירה על ערכיה המוסריים




גיל: 29
מקום מגורים: תל-אביב
עיסוק: מפיקת אירועים וחופשות VIP

נועה נולדה וגדלה ברמת-גן והיום היא חיה בתל-אביב.
נועה היא הבת האמצעית בין ארבעה אחים והיא מאד קשורה למשפחתה.
אחרי שירותה הצבאי פנתה ללימודי משפטים ומנהל-עסקים. כשסיימה את הלימודים התמחתה בעריכת דין. כשהבינה שמקצוע זה משעמם אותה, פנתה באומץ רב לכיוון עסקי שונה לגמרי והקימה חברה מצליחה למתן שירותי V.I.P.
נועה מגשימה חלומות של אנשים אחרים ובעצמה חולמת גדולה ומאמינה ברומנטיקה.
נועה היא בחורה של מערכות יחסים רציניות אליהן היא נסחפת בעוצמה גדולה. גבר חלומותיה צריך לסחוף אותה, להוציא אותה משליטה, להיות אדם משכיל, שיודע מצד אחד לכבד ולהעריך ומצד שני לרגש ולהפתיע




גיל: 22
מקום מגורים: תל-אביב
עיסוק: סטונדטית לעיצוב

מעיין עזבה את בית הוריה בגבעת זאב לטובת העיר הגדולה. היא גרה בדירה שכורה בת"א וחיה את חיי
הרווקות התל-אביביים.
אהבתה הגדולה היא אופנה. היא חולמת להתמחות אצל המעצב הנודע אלכסנדר מק'ווין. בינתיים היא עובדת כיועצת לעיצוב בסטודיו לעיצוב פנים ובשעות הפנאי נהנית מכתיבת שירים למגירה במיוחד שירים רומנטיים.
אהבה לפיה היא: "אבסולוטיות, הכל מהכל ולא פשרות, כרגש ולא כחוויה. כל דבר פחות מזה, זה להתפשר ואני לא טובה בפשרות".
למרות גילה הצעיר, התנסתה מעיין בדייטים רבים אבל עד היום עוד לא ממש התאהבה וחוותה מערכת יחסים רצינית וארוכה.
בתכנית היא מקווה ללמוד על מערכות יחסים אהבה ועל עצמה.




גיל: 27
מקום מגורים: חולון
עיסוק: בעלת סוכנות לרקדניות

מיתר היא אשה חזקה שמעורה בעולם העסקים כבר מגיל צעיר. כיום בבעלותה עסק לרקדניות ומיצגים לאירועים, בחצר יש לה מחסן תלבושות והיא קוראת לרקדניות שלה "הבנות שלי".
מיתר היא הבת הבכורה במשפחתה וכבר בגיל 17 עזבה את בית הוריה לטובת עצמאות בדירה שכורה. היא החלה לעבוד בדוגמנות וריקוד כדי לפרנס עצמה, התמודדה עם חשבונות ושכירות לגמרי לבדה.
היום מיתר גרה בחולון לבדה וכמהה לאהבה אמיתית.
היו לה מערכות יחסים רבות ומגוונות והיא אף קיבלה הצעת נישואים, אך עדיין לא מצאה את האחד.
גבר חלומותיה יהיה ההיפך מכל מה שהכירה בבית. היא מחפשת גבר עדין, אפילו קצת חנון, שיוכל להיות גם בן זוג וגם החבר הכי טוב שלה




גיל: 21
מקום מגורים: רמת אילן
עיסוק: מוכרת בחנות לטיפוח

מיכל גרה ברמת אילן עם הוריה ואחותה התאומה יעל. היא עובדת כמוכרת בחנות לטיפוח הגוף ומתכננת להתחיל ללמוד בקרוב.
מיכל אוהבת לחיות את החיים הטובים. סדר יומה כולל הרבה מכון כושר, שכבר מזמן מהווה הרבה יותר ממקום לעשות בו ספורט. היא גם משתזפת שם ומבלה את זמנה הפנוי. כמו ספורטאים רבים יצר התחרותיות של מיכל חזק וחשוב לה תמיד לנצח.
מיכל ויעל הן תאומות בלתי נפרדות: הן עושות שופינג ביחד וחולקות את ארון הבגדים וגם מבלות יחד אך מיכל מאוד שונה מיעל.
מיכל, שנולדה עם מום בלב, מייד דקה אחרי יעל, באופן אירוני, היא גם הקשוחה במערכות יחסים. היא לא תיתן את ליבה בקלות ותשחק עם הגבר שלה עד שתהיה בטוחה שהיא יכולה לסמוך עליו. היא לא מתאהבת ולא מתמסרת.
על יעל היא אומרת "זה כוח להיות תאומה. כשאנחנו יחד אי אפשר להתעלם מאיתנו".




גיל: 27
מקום מגורים: תל אביב
עיסוק: נומרולוגיה, תיקשור וקואוצ'ינג.

היא גדלה כבת יחידה וזכתה לפינוק של נסיכה, אולם לפני שנתיים איבדה את אמה, שנפטרה ממחלה קשה ומאז היא האמא של הבית. אמה היתה בעלת יכולות מיסטיות בעצמה, אותן הורישה לה במותה, לדבריה.
מאיה מעידה על עצמה שהיא בחורה שתלטנית ובמערכות יחסים היא זו שאומרת את המילה האחרונה, אך היא תשמח למצוא את הגבר שיוכל להוביל אותה.
אהבה לפי מאיה היא "טעם החיים ובלי אהבה אין תכלית לחיים. אין על שניים, לא טוב היות האדם לבדו. אני מוכנה לוותר על הכל בחיים בשביל אהבה. אני הולכת עם אהבה עד הסוף. אפילו אם הוא יהיה הומלס ברחוב אבל הוא יתפוס אותי, אני אלך עם זה וכנגד כולם".

לפרטים נוספים על הרווקות לחצו כאן
Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
2 Responses
  1. אנונימי Says:

    ננטליי הכיייי הכייי יפה!היא דומה לאילנית לוי אמן שהיא תזכה והשאר מכוערת


  2. אנונימי Says:

    נכון


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה