הרווק פרק 15 | דפנה גיאור
ברגע שנטלי אמרה לגיא שהיא אוהבת אותו, הייתי בטוחה שהיא תעוף בסוף הפרק.
כל כך בטוחה- שהתערבתי עם חברה שלי על ארוחה במסעדה.
אז כמו שאומרים: dinner's on me.


אבל בסוף הפרק הבנתי מה קרה: הרי גיא כבר יודע שהוא הולך לבחור בדפנה. זה ברור לו. אז הוא העדיף להיפרד מולרי כי הוא ידע שהיא תיקח את זה בסבבה והעדיף להתחמק מה-M16 המקוצר של נטלי עוד שבוע אחד. לדחות את התקף הפסיכופטיה עד לרגע האחרון. כן, זה מה שקרה.

"אם הוא אוהב את הג'ינס שלי, אז כנראה שהוא אוהב אותי"

ביני לבין החברות שלי היה ויכוח: האם גיא באמת שכב עם נטלי וולרי?
האם הן באמת שכבו איתו בידיעה שיום לפני, או אחרי, הוא הולך להיכנס למיטה עם מישהי אחרת? זה זול, אחיות שלי. זול מאוד. רק דפנה הייתה חכמה ופתרה את זה ב-בוא נלך לים. גאון.
בכלל, דפנה משחקת את המשחק כראוי. גורמת לי להתבייש בכל הפעמים שלא התאפקתי והרמתי טלפון לבחור לפני שהוא התקשר אלי.
תראו, אני לא אומרת שצריך לשחק משחקים בהתחלה. או שבעצם אני כן אומרת את זה.
אין מה לעשות- קצת משחקים (דגש על הקצת!) עוזרים. זה מבאס אותי להודות בזה כי אני גרועה בכל השטויות האלה- אבל זה עושה את העבודה. אומנם גם נטלי עדיין בתוכנית והיא האחרונה שמשחקת משחקים אבל כבר הסברתי לכם את התיאוריה שלי למה היא עדיין פה. מה שגורם לי להסיק שאם את רוצה להצליח עם גבר את צריכה לשחק קצת משחקים או פשוט להיות קצת משוגעת. אחד מהשניים.

ho man, loose the hat

דרך אגב- רק אחרי התוכנית, כשולרי הופיעה בגיא פינס- ואמרה שסוף סוף היא יכולה לצאת לשוק- קלטתי שכל התקופה הזו היא לא יכלה לצאת עם גברים, כדי לא לחשוף האם היא עם גיא או לא (בטח יש סעיף כזה בחוזה). כל הבנות לא יכלו. זה ממש, אבל ממש מבאס. טוב, להשתתף ב"רווק" באופן כללי זה מבאס. אבל להפסיד ברווק ולחכות עד שכל המדינה תראה כדי להמשיך בחייך- זה כבר גובל בדיכאון.

מה זה אומר "אני לא אפסיק להאמין באהבה"?
אהבה זה משהו שמאמינים בו? כמו בודהה?
חשבתי שזה רגש, כמו עצב או אושר. משהו שאין לך שליטה עליו. טיפשה שכמותי.

ולרי עשתה משהו מאוד מפתיע בפרק: היא הודתה שהסיבה האמיתית שבגללה היא הגיעה לתוכנית זה כדי להתפרסם. עכשיו ברור שהסיבה של 90% מהבנות זה להתפרסם- ואם ימצאו אהבה על הדרך אז היפ היפ הוריי. סחתין עליה שהיא הייתה כנה ואמרה את זה בקול רם. ולגיא לא הייתה שום זכות להתלונן על זה, כי ברור לכולנו (אני מאוד מקווה שזה ברור לכם) שהוא נמצא שם בדיוק מהסיבה הזו: פרסום. ושלא יבלבל את השכל.

כל מה שנותר לנו עכשיו זה לצפות בגיא בוחר בדפנה. האם הם יחזיקו מעמד כזוג אמיתי ברגע שהתוכנית תגמר? קשה לי להאמין שכן, אבל זה ישמח אותי מאוד. בכל זאת, זה כיף לראות זוגות מצליחים, במיוחד עם צפית בהם בטלוויזיה בשלושה החודשים האחרונים.

נו, היא ממש יפה. אין מה לעשות.


Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
13 Responses
  1. אנונימי Says:

    איפה היית? בזנזיבר? חיכיתי לקרוא אותך. טוב מה יש להגיד? אח דפנה דפנה, בנות ישראל שורו הביטו וראו! ולרי יצאה גם אחלה למרות שהתפתתה היתה כנה ואמיתית בקשר לסיבה שלה להשתתפות בתכנית, מאחלת לה רק טוב . ונטלי אוי אוי אוי , עדיף שאני לא אגיד מה אני חושבת.


  2. אנונימי Says:

    דפנה מלכה אין דברים כאלה.
    לוקחת את התכנית בהכי סבבה שאפשר, וממש רואים את השינוי שעברה.
    ולרי חמודה, צר לי שהיא עזבה אבל האמת שהם לא מתאימים בכלל.
    נטלי, היא נראית בחורה חמודה, ויכול בכיף להיות ידידה שלי. ניראה לי צחוקים איתה אבל כבת זוג?! יש לה עוד מה ללמוד.


  3. אנונימי Says:

    ממש נהנתי לקרוא!

    נטלי שם כי הפקה משומנת יודעת להריח מי יביא רייטינג הרבה לפני שנשלח הסמס הראשון והעריכה מגמטית יכולה לגרום לך להאמין שהיה שווה לבזבז עליו שקל. עוד מעט יהיו בובות נטלי, עפרונות נטלי ומחברות נטלי.

    ולרי לא עניינה אף אחד ולכן הודחה.

    ודפנה, הו דפנה, היא כל כך יפה... הם יחד כבר שלושה חודשים, לא? ...כמה שהיא יפה.

    לשאלתך, גיא אמר בראיון שנערך בסיום הצילומים שיש מצב לסקס על הסט, אבל בלי מצלמה.


  4. אנונימי Says:

    מצד אחת פרחולה מכוערת מצד שני הולנדית מהממת , מעניין במי יבחר גיא?


  5. אנונימי Says:

    זה שנטלי נכנסה איתו לסוויטה זה כי היא כבר מאוהבת בגיא והיא בשלב הרבה יותר מתקדם מדפנה מבחינת רגש
    אני בטוחה שאם נטלי הייתה בשלב שדפנה נמצאת מבחינת רגש אז גם היא לא הייתה ממשיכה לסוויטה כמו שלא התנשקה איתו בהתחלה כי לא רצתה להיפגע אבל בהמשך אחרי שהיא נפתחה אליו יותר אז כן התנשקה!!!
    ואתם תפסיקו כבר ללכלך עליה אתם לא קולטים שהבחורה מאוהבת מה אתם באמת מצפים ממנה אההה???????
    נראה אתכם במקומה!!!!


  6. אנונימי Says:

    שאלה לנטלי שכל הזמן שואלת : זה כשר?
    לבלות את הלילה עם גבר שהוא ל א הבן זוג שלך זה כשר?
    זה בתגובה לתגובה האחרונה ....


  7. אנונימי Says:

    אהבתי,נהניתי מכל שורה!
    זה ברור שזה דפנה הם מושלמים ביחד!
    וחבל שהוא סוחב את נטלי לכזה שלב מאוחר ההתקף לב שלה רק יהיה גרוע יתור ויותר עם כל פרק...


  8. אנונימי Says:

    גיא יהיה הפראיר של החיים אם הוא לא יבחר בנטלי,דפנה ניראת כמו פצע מאוד מוגלתי.


  9. אנונימי Says:

    רק נטלי היא מהממת ברמות,ממשפחה חמה וללא התיסבוכים של דפנה שעדין עם תסביך האב שעזב,גיא אל תפספס את הזדמנות חייך למרוקאית גזעית אוהבת וחמה בטירוף.


  10. אנונימי Says:

    נטלי בשבילנו את המלכה ניצחת בענק את הארופאית המוגלתית.


  11. אנונימי Says:

    בעלת הבלוג זאת דפנה.
    נטלי המלכה.. !


  12. אנונימי Says:

    תשובה לזאת ששאלה אם את הלילה עם גבר שהוא ל א הבן זוג שלך זה כשר אז לידיעתך הרבה הם לא עשו כלום חוץ מלדבר... ולרקוד זה מה שנטלי אומרת באתר מאקו לידיעתך הרבה


  13. אנונימי Says:

    צודקת, הם באמת לא עשו כלום. ידעתי תמיד שהוא נגעל ממנה....


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה