הרווק פרק 14 | משפחה בהפרעה
"אני חייבת להודות שלמרות שגיא פתטי, הוא עדיין עושה לי את זה" (ב', חברה שלי)

את הפרק האחרון ראיתי יחד עם חברות שלי תוך אכילת סושי, שתיית יין ושיחות על בחורים. אם זה לא ערב נשים אולטימטיבי- אני לא יודעת מה כן.

בסוף התוכנית, כולנו יחד מחאנו כפיים באושר כשולרי נבחרה ראשונה לקבל את הורד. היא הכי מגניבה שיש. אני אישית מהמרת שבפרק הבא היא תלך הביתה, אבל זה לא בגלל שהיא לא מספיק טובה לגיא- זה בגלל שהיא טובה מידיי בשבילו. הם לא מתאימים. היא יודעת את זה, הוא יודע את זה. אם הוא היה יכול הוא בטח היה הופך אותה לסטוץ של לילה אחד- ולא היה מתקשר אחרי זה. והיא בטח לא הייתה מחכה לטלפון. בקיצור- פשוט תיפרדו כידידים.


ורק ליסמין לא נשאר...

העולם מתחלק לשניים: כאלה שלא עושים כזה ביג דיל מלפגוש את המשפחה, וכאלה שחושבים שזה סוף העולם והשלב הבא הוא טבעת, או לפחות לעבור לגור ביחד.
אז לגיא לא השאירו הרבה ברירות והפילו עליו 4 משפחות. כל משפחה מאוד שונה מהשנייה, מה שעשה את הפרק דווקא די מעניין (הי, הכל יחסי בחיים!)

"כאן גרים בכיף משפחת סוויסה" – ילדה, עזבי את אבא שלך במנוחה. זה קצת מטריד!

חשבתי על זה, והחלטתי שאני לא אכתוב עליה כלום. היא לא שווה את תקתוק האצבעות שלי על המקלדת. אני לא מאמינה לה. אני לא מחבבת אותה. אפילו ניסיון הבכי שלה לא צלח. אלוהים החזיר אותה לחיינו פעם נוספת- אך no more, please no more.
הדמעות (לא) זולגות מעצמן

"ברוכים הבאים לבית משפחת תורג'מן" – יש מספיק נטלי לכוווולם

אוקי, אז הפסיכופטית שלי עם מחסן הנשקים התחבבה עלי מאוד הפרק הזה. המניות שלה אצלי עלו. נטלי הייתה מקסימה. היא רומנטיקנית חסרת תקנה, אך יש בה גם שיגעון מגניב כזה וכמובן פסיכוזה קלה- שזה יוצא ערבוב דווקא נחמד. היא רק צריכה לצבוע שוב שורשים והכל בסדר. ואם לא יסתדר בינה לבין גיא- הוא יכול ללכת על כל אחת מהאחיות שלה. הן כולן נראות בדיוק אותו הדבר.
"אני חושבת שנהיה זוג מושלם, ואם אתה לא מסכים איתי- אני אגרום לך להסכים"

"ez fumilera ur de grot" (שזה בהולנדית חובבנית: ביתם של שבט דה גרוט)

והנה גיא מגיע לביתה של בת זוגתו לעתיד. הרי הסוף ידוע מראש- גיא הולך לבחור בדפנה.
סבא וסבתא של דפנה כיכבו- הם הכי חמודים שיש, אין ספק, והתמונה של הסבתא בצעירותה הזכירה בצורה פשוט מפחידה את דפנה. שתי טיפות מים. אומרים שאם אתה רוצה לדעת איך הבחורה תראה בעתיד תסתכל על האמא- אז במקרה הזה אפשר להביט בסבתא.
מעניין כמה זמן גיא ודפנה יחזיקו מעמד במציאות. אני אשמח אם הם יצליחו בתור זוג. זה כיף לדעת שהם מצאו אהבה אמיתית כנגד כל הסיכויים (והתאורה).


אוווווו איזה זוג יפה

"כאן גרה באושר משפחת דן"
grandma knows best

אחחח... ולרי, ולרי. טוב הבנתם כבר שאני מתה עליה. אז הסבתא דיברה עם גיא רוסית, הגיס הוציא את הצ'ייסרים במרכז הארוחה, ואמא של ולרי אמרה לו שהוא נחמד מאוד- אני חושבת שזה היה אחלה מפגש משפחתי. מבינה למה גיא בחר לתת לה ורד ראשונה. היא מקסימה והמשפחה שלה כייפית לחלוטין. כמו שאמרתי- גיא וולרי מתאימים אחד לשני כמו דג ואופניים- אבל לא נורא- ולרי בשוונג והיא פשוט רק רוצה לנצח כרגע.

סטוץ ללילה אחד. תיהנו מיזה כל עוד אתם יכולים


אז פרק הבא גיא והשלישייה שלו טסים לזנזיבר. טוווב! קצת מקנאה. הימור שלי: נטלי ודפנה יישארו אחרונות ולבסוף גיא יבחר בדפנה, כאמור. חברות שלי שזללו סושי יחד איתי דווקא חושבות שולרי ודפנה יישארו אחרונות. בסדר גמור: נחיה ונראה בנות, נחיה ונראה.

ולסיום, בואו נשיר כולנו יחדיו:
אי שם בלב, פרח מלבלב... פרח מלבלב...

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
8 Responses
  1. אנונימי Says:

    ליעד, את אחלה אני מרגישה כאילו אני כתבתי את מה שאת אומרת. אבל דוקא המניות של נטלי לא עלו היא נראתה די מפגרת ומביכה בחיקויים שלה והלחץ לחתונה , אלוהים! הקטע של יסמין עם אבא שלה היה ממש מפחיד , האמא התכווצה לה בפינה וספקה כפיים אפשר היה לשמוע את המחשבות שלה: ואי לי מה נעשה איתה ? חייבים לחתן אותה מהר" ואז היא פונה במתקפה: " כמה רציני אתה"? וללא קול: קח אותה כבר ממני! ולרי מקסימה אבל לא ממש מאוהבת בו ונכון דפנה היא האחת!


  2. יוסי Says:

    מצויין ליעד, פשוט טוב!


  3. אנונימי Says:

    אני אהבת את נטלי דפנה וואלרי למרות שאף אחד לא מושלם, האמת לא כזה איכפת לי מי תבחר כרגע כי כל מי שנשארה לדעתי מדהימה מתוקה ויפה
    כל אחת בפני עצמה אני רק רוצה ששלושתם יצאו מאושרות לכל אחת מהן מגיע בחור זהב מאחלת לכן המון הצלחה .... ושתמצאו את אהבת חייכם בקרוב


  4. אנונימי Says:

    אני קוראת כל שבוע את כתבות שלך וממש אוהבת אותן. וזה נכון, אף בחורה בארץ לא מושלמת. מצחיק ששלושת האחרונות הן ללא אבא.. וכל אחת לוקחת את זה בצורה שונה. בכל אופן מאוד אהבתי את המשפחה של דפנה ומקווה שאחיה יונתן יהיה הרווק הבא(: ממש חמוד!


  5. אנונימי Says:

    הוא בסוף יבחר בדפנה


  6. אנונימי Says:

    נטלי חולה עליך אין דברים כאלה אייייין את מדימההההה הלואי והוא בחר בך אם לא הוא הפסיד בגדווווול!!! תעשי לי טובה ותביני שאת באמת בחורה שווה... ואל תחשבי שאת יותר נחותה מבנות אחרות
    כל גבר בעולם מה שתגידי לו זה מה שהוא יחשוב{גם אם הוא יגיד שאת טועה}. לדעתי את מווווושששלללממממתתת!!! בהצלחה בהמשך
    נ.ב.
    יש לך חיוך מדהים....הלוואי שלא תפסיקי לחייך לעולם!! אמןןןן! "חג עצמאות שמח"


  7. אנונימי Says:

    מי שקרא את הכתבה בלאישה , הבין שהוא בחר בדפנה. הוא אומר: זה קרה לנו בדקה התשעים ותשע פסיק תשע היא אמרה מה שהייתי צריך לשמוע, והרגשתי מה שהייתי צריך להרגיש... נו?


  8. אנונימי Says:

    גיא בחר בוחר ויבחר רק במה שההפקה אומרת לו לבחור. וכל המשפטים הקצרים הבנליים והמשעממים שחוזרים על עצמם (עם כל אחת ועם שלושתן) ולא אומרים כלום נלחשים לו ע"י ההפקה. כל הסידרה שיטחית ומיועדת לילדים בגיל 13 ואילו את נשמעת בת !16


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה