הרווק פרק 16 | זה לא באמת היה פרק
שאני אגיד את זה, או אתם?

טוב, אני אגיד את זה: עבדו עלינו.
כל הפרק רק ישבתי ומלמלתי לעצמי: אני לא מאמינה שזה לקט. אני לא מאמינה שזה לקט!

ובזמן שישבתי עם חברות, אכלנו סושי, שתינו יין, ודפנה נטלי וגיא ריצדו על המסך בזווית העין, הרהרתי ביני לבין עצמי למה הכל בחיים סובב סביב מערכות יחסים. למה אנחנו כל כך לחוצים למצוא אהבה? להיות בזוגיות?

יכול להיות לנו הכי טוב בעבודה, חברים נפלאים, משפחה תומכת- אבל נהיה בבאסה כי אין לנו אהבה.
אבל זה לא נכון.
כי באותה מידה יכולה להיות לנו אהבה מדהימה, חברים נפלאים, משפחה תומכת – אבל נהיה בבאסה כי אנחנו שונאים את העבודה שלנו.

בקיצור- למצוא אהבה זה חשוב, מאוד, אבל זה רק חלק ממשוואה הרבה יותר גדולה שנקראת החיים.

לי אין חבר אז זה נראה לי הדבר הכי חשוב בעולם ואיזו מסכנה אני שאני לבד.
לחברה שלי, שיש לה חבר אבל היא מובטלת כרגע- זה נראה לה הדבר הכי חשוב בעולם למצוא עבודה ואיזו מסכנה שהיא מובטלת.

אז יש אנשים שהולכים לריאליטי בו מסבירים להם איך לטפל בילדים שלהם, ויש אנשים שהולכים לריאליטי בו מסבירים להם איך להשתלט על החשבונות בבנק- ויש אנשים שהולכים לריאליטי בו צופים בהם 24 שעות 7 ימים בשבוע סתם ככה בלי סיבה- ויש כאלה שהולכים למצוא אהבה. כולם די מעפנים באותה מידה.
הם באמת חושבים שהם ימצאו אהבה? הם באמת חושבים שהתוכנית תפתור להם את הבאסה בחייהם? לא בטוח. אבל במקרה הכי גרוע הם יוזמנו לכמה אירועי יח"צנות. מה רע?

ורגע לפני שאנחנו מגיעים לסוף העונה, אני רוצה לחזור לתחזית שלי מהפוסט של הפרק השני, שם כתבתי שלדעתי לגיא וולרי אין עתיד מסעיר אך אני מחבבת אותה ורוצה להיות חברה שלה  אז צדקתי לגבי החיבה שלי כלפיה, וטעיתי שחשבתי שהיא תעוף מהר.
מיד אחר כך כתבתי על מעיין, שכידוע לא החזיקה מעמד יותר מידיי.
אחריה הגיע דפנה. סוף סוף ניחוש נכון.
ולבסוף כתבתי שאת הפתעת הפרק אני מעניקה לנטלי. אז גם פה צדקתי.

אני יודעת שהפוסט הפעם היה קצת רציני. מבטיחה לרדת המון על כולם בפוסט האחרון שבוע הבא. מבטיחה!





Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
8 Responses
  1. אנונימי Says:

    כל שבוע אתן שותות יין ואוכלות סושי?


  2. שבוע שעבר שתינו יין ואכלנו פסטה בולונז :)


  3. אנונימי Says:

    התכנית הזו אמורה לרוקן לך את המוח ולא לזרוע מחשבות על מהות החיים


  4. אנונימי Says:

    התכנית הזו אמורה לרוקם לך את המוח ולא לזרוע מחשבות על מהות החיים


  5. אנונימי Says:

    הגמרר הגיעה ..ודעתי היא .. שגיא עשה את הבחירה הלאא נכונה ..לפי דעתי נטליי באמת אהבה אותווו .. מכול הלבב.. הייתה מעניקה לו בית חם ואוהב ,כי משם היא באה .. אני לא קרובת משפחה או חברה של נטלי ,אני צופה בדיוק כמו כולם,, אזז לסיכוםם !! ככה זה אצל הפולניםם האמא בוחרת את האישהה .. מנסיון שלי .. ביי ובהצלחהה לך בכול אופןן :( חבלל


  6. שיר Says:

    יאוו אבל לדעתי נטלי הייתה אמורה ליזכות בגלל שהיא יותר מחפשת אהבה והיא חשבהה שהיא מצאה אותה ויתברר לה שלא למרית שגם דפנה מאוד חמודה


  7. Unknown Says:

    גאי בחירה נבונה אין כמו עורכת דין בבית ומעמד .ובנוסף לכך דפנה כוסית בידיוק זה מה שאתה הייתה צריך לחיים והיו לכם ילדים מהממים ואהבה באה עים הזמן העיקר שייש על מה לדבר ולא רק נישוקים מאמי זה לא הכול בהצלחה בחיים


  8. Unknown Says:

    אח אח אח....המלון....חבל שלא ביליתי יותר בקינג סייז....


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה