הרווק פרק 7 | חיים בסרט
אז יצאתי לדייט השבוע. התנשקנו והיה פשוט דייט מהסרטים! קצת הפריע לי שהוא התנשק עם מישהי ממש לפני הדייט שלנו. וגם הפריע לי קצת שהוא התנשק עם עוד מישהי ישר אחרי הדייט. אבל חוץ מזה היה מושלם. באמת.

עולם הרומנטיקה האמיתי ממשיך להתרחק מהתוכנית. כל פרק שעובר הקיטשיות גדלה וסצינות הדייטים הופכות למטופשות יותר ויותר. נכון שהרעיונות, רובם ככולם, לקוחים מהפורמט האמריקאי, אבל באמריקה אוכלים ארוחת בוקר במקדונלדס אז מי החליט שהם יודעים הכי טוב? הדייטים המופרכים מקשים עלי להזדהות ולהתרגש, לא עם הבנות ולא עם גיא שממשיך להוציא מפיו שטויות שלא היו מביישות אף בחורה רומנטיקנית חסרת תקנה.

למשל, סצינות הסרטים שהם ביימו, מה זה נתן? הבנות ספרו כמה הן מתרגשות לעמוד פנים מול פנים, צמוד צמוד לגיא. כאילו הוא בראד פיט בכבודו ובעצמו. קצת נסחפו הייתי אומרת. איפה הכבוד העצמי שלכן? סה"כ גבר שאתן נלחמות עליו באמבטיית בוץ. הבנות באחוזה חיות בארץ ה"גברים הם אלוהים" וגיא הוא המלך של הממלכה. אז די. זה מביך.

ורק ולרי לא קיבלה נשיקה



בסוף הפרק קרין הלכה לה הביתה, לא מפתיע במיוחד, זה באמת לא התאים. במקומה נכנסה בלונדינית פשוטת מראה (למרות השמלה הלבנה) שאמורה לאיים על הבנות. הפרומו גילה שהיא בסך הכל מרגלת בשרותיו של גיא, מה שאומר שנראה לי שפרק הבא יהיה סוף סוף קצת אקשן.
לא מירית, ולא אמא של גיא

"אז גיא פתח לך חדר בלב?" יסמין מוכיחה את הטענות שלי ש: אתן חיות בסרט!!!!!

"היה בזה משהו כנה. מעיין חשפה את הפחדים שלה" גיא ממשיך למרוח דבש על הלשון. אני לא הייתי רוצה להכניס גבר שמדבר ככה למיטה שלי.

"תירגעי, כפרה" יעל מרגיעה את עצמה, הכפרה האהובה עליה.

קדימה, דפנה לשלטון!!!!


Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
0 Responses

הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה