?הרווק פרק 1 | מי אמרה גיא ולא קיבלה
נתחיל בדבר קטן שאני חייבת להגיד ולא אחזור לדבר עליו שנית: אני היחידה ששמה לב שגיא פשוט עבר מגיא לגיא? ואני היחידה שזה מעצבן אותה? ושבא לה לצבוט את כל המנחים שקוראים להם גיא?
בריאליטי הבא אני אשמח אם יעברו לדני, או מיכאל, או אפילו יששכר. אבל מספיק עם גיא. באמת.

ועכשיו לענייננו: הרווק סוף סוף התחיל.
גיא היה מקסים, וחוץ מכמה פליטות פה נדושות הוא עמד במשימה בכבוד. הוא לבש את החליפה טוב, את השיער טוב, את החיוך טוב.
אבל לא הוא היה מרכז העניינים בפרק הראשון הזה. 22 עלמות חן היו.

"מאיה וגיא זה מג, וזה שווה קסם" – וגיא וליעד זה גל, וזה שווה צונאמי.

אז ככה: קודם כל התאכזבתי מנושא ההלבשה. כי ציפיתי.
אתם יודעים מה, בעצם לא. לא ציפיתי. הרי הנשים בארץ לא ידועות בטעמן המשובח. אבל come on!!!, אף אחות/דוד/חברה הכי טובה לא עמדו להתחתן באותו הערב, אז מה הקטע עם השמלות? וזה עוד אחרי שאני מתעלמת משמלות הסטן שנמרחו שם על הרצפה. אני מתה לקחת את הסטייליסטית של התוכנית, לקשור אותה לכיסא ולראות איתה איזה פרק או שניים של "טריני וסוזנה".

לגבי הבנות עצמן, ערוץ 10 בהחלט פרס בפני גיא מגוון רחב של אופציות, ורוב ההחלטות שלו בטקס הורדים לא הפתיעו אותי (סבלנות, עוד מעט נגיע לתאומות).
זה בכל זאת הפרק הראשון, ואף אחת עדיין לא עשתה מעשה יותר מידיי נועז או מעניין.
אומנם הבלונדה עם הפוני העקום נפלה, זאת עם המשקפיים העקומות התעלפה, שירה עם האף העקום כפתה על הבנות ערב בסגנון עינת שרוף ומנגשה לי (נראה אתכם מצליחים להגיד את השם שלה מהר 10 פעמים רצוף. לעזאזל- נראה אתכם מצליחים להגיד את השם שלה פעם אחת לאט) שרה לו שיר בסינית, שדווקא היה ממש חמוד בעיני ודי התבאסתי שהיא עפה.
אבל רוב הבנות היו מנומסות, מתקתקות וקיטשיות בדיוק במידה הנכונה. אני מחכה שהעונה תתקדם, מספר הבנות יצטמצם and all hell will break loose. כי יש המון פוטנציאל בתוך השמלות הנוצצות הללו.

"הכוח שלנו הוא שאנחנו תאומות. וזה מגניב" – מיכל ויעל חושפות את הסוד למציאת אהבה: מטען גנטי זהה.
בסדר גיאצ'וק, נסלח לך על הנפילה הכפולה הזו, אתה בכל זאת גבר והן בכל זאת תאומות בלונדיניות. אבל אני מבקשת שלא יקרה שוב.


יסמין קיבלה את הורד הראשון, בהחלט מקובל מאחר והיא גם נראית טוב וגם נראית נחמדה.
אולי זה עדיין מוקדם מידיי, אבל אני מרשה לעצמי לסמן בשלב הזה עוד 3 בנות שיכנסו לרשימת הפייבוריטיות: מיתר, זאת שדומה לדורית בר אור, יעל, שהתלוננה כל הזמן על זה שגיא לא שם לב אליה ואם זאת קיבלה המון זמן מסך.. הממ... ואחרונה והחביבה עלי ביותר- דפנה, שניחשה שגיא יעניק ורד ליסמין, ולכן זכתה לזמן אחד על אחד אך בחרה לשחק עם גיא המון משחקים. מעצבן, אבל כולנו גילינו שמשחקים עובדים. אפילו כשיש מצלמה במרחק 5 ס"מ מהעפעף שלך.

"אני מרגריטה ואני הולכת לפרוט לך על מיתרי הלב" – מרגריטה, שלא שרדה את טקס הורד הראשון, בטח פורטת ברגעים אלה ממש על קופסת גלידה בטעם ריבת חלב.

בסופו של הפרק גיא נשאר עם 16 נשים ואנחנו נשארנו עם התהייה כמה גבוה אפשר לדחוף את החזה בשמלה.
אני מרוצה. יהיה מעניין.

בפרק הבא- let the cat fight begin. הידד!

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
0 Responses

הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה