פרומו הרווק | פרק 14



Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
9 Responses
  1. אנונימי Says:

    כבר למדנו שאין קשר בין הפרומו לתכנית. נטלי תשאר עד הסוף כי זה מה שההפקה רוצה , לא מה שגיא רוצה!אין מה לעשות היא הפייבוריטית של רוב הצופים ,( לא שלי....)
    אבל ברור לי שלא היא הבחירה של גיא, אז הוא ימשוך איתה עד הסוף בשביל הרייטינג ובסוף יבחר בדפנה.


  2. אנונימי Says:

    ווואי מה קרה לנננטללי ... ? אני מקוווה
    שגייא נתתן ללה ווורד !!! אני רוווצה שנטטלי
    תיהיייה אם גייייא היא הככי חמוודה שממה
    והכי אמיתתיית ((( :


  3. אנונימי Says:

    נטלי וגיא לא מתאימים. נקודה!


  4. אנונימי Says:

    גיא נראה מה זה לחוץ... אולי נטלי באמת מגיעה עם תת מקלע... אמאלה'


  5. אנונימי Says:

    יום שיער רע לגיא. כנראה נשאר חלב מהפרק הקודם...


  6. אנונימי Says:

    יאווווו אני מבטיחה לכםםם שהיא לא יוצאתתתת זה ברור תמיד עושים ככה בישביל להלחץץץץץ כמו שאמרווו מיקדום בנות אחרות הפרומו לא קשור לתוכנית נקודדה ונטלייי מקום ריאשוןן ולרי מקום שני ודפנה מקוםם אחרוןןן שלושתםם מהמממות נטלי מקוםםם ריאשוןן כפרות עליהה היא מאמיי שבמאמיות


  7. אנונימי Says:

    והינה אני כבר ראיתי את זה ונטלי לא יצאההה רואייםםם הבנותת שאמרו שהיא יוצאת שיאכלווו את הלב כי הינה עובשדה היא לא יוצאתתתת איזה כיףף נטליייייייייי הגיי מאמי שם ואני אחותהההה אל תאמינו זה לא משנההה .נטלי מאמי עים את תראי זאת בהיזדמנותתתתת אני מאחלת לך את הטוב שששבעולםםם כייי את הכיי יפה מיכלוםם ואתתת תמיד הית אומרת את זה ליד החלוןןן זוכרת?!מאמי אוהבתת מאוד מאודד מואה


  8. אנונימי Says:

    איך נטלי תסתדר עם זה שגיא אוכל חמץ בפסח. אם תיבחר . אני לא מקנאה ב-3 הבחורות שנשארו. תארו לכם שהוא כבר כבר בחר וחי עם אחת מהבנות האחרות ואלו נשארו רק בשביל הרייטינג? הכל אפשרי.


  9. אנונימי Says:

    איך קוראים לשיר?


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה