הרווק פרק 6 | גיא, גבר רגיש
אני לא יודעת מה אתכם, אבל כל מה שאני שמעתי הפרק הזה היה רק "בלה...בלה...בלה..."

אלוהים אדירים, כמה שטויות אפשר להוציא מהפה בפרק אחד? הפעם גיא שבר שיאים חדשים של קיטצ' וחארטות. תתאפס על עצמך, גבר! אף אחד לא מדבר ככה! ואם אישה אומרת לך שהיא רוצה גבר עדין שיתחבר לרגשות שלו, יבכה ויגיד כל 10 דקות "זה ריגש אותי", "התרגשתי", "התחברתי אליה"- היא משקרת!!!

אתם יודעים מה הכי עצבן אותי? שבמשחק ההיכרויות שהחברל'ך שיחקו בתחילת הפרק, בשאלה האם עדיף לעזוב או להיעזב, רובם (אם לא כולם) בחרו להיעזב. O, come on!!!
אני מודה שלעזוב זה קשה. לעזוב כל סוג של מערכת יחסים זה לא נעים, אתה מותח ומושך את הזמן עד שאין לך ברירה ואתה חייב לעשות את הצעד הזה, אתה מרגיש לא טוב, ייסורי מצפון לפעמים- אבל אתה עשית את הצעד. אתה יצאת כשידך על העליונה. לך יותר קל להמשיך הלאה.
תמיד עדיף שהכדור יהיה בידיים שלך. תמיד עדיף להיות הצד שמחליט את ההחלטה ולא זה שנכפת עליו ההחלטה. קשה לי להאמין שמישהו באמת ובתמים מעדיף שיזרקו אותו ולא להיפך. ברצינות, איפה ההגיון מאחורי זה? אנחנו בני אדם, יש לנו אגו- ותמיד עדיף להשאיר אותו כמה שיותר שלם. אגו שלם זה אגו שמח. ולכן גיא יקירי, אני לא קונה את השטות הזו, שעדיך להיעזב. פשוט לא קונה.

מיד לאחר מכן גיא שמעדיף להיעזב לקח איתו מספר בנות שמעדיפות להיות נעזבות גם כן, לשחק באולינג.
אתם ראיתם איך גיא גלגל את הכדור? כל כך חזק... גברי... שרירי... תראו איך הוא מלטף את הכדור ברגש ומשחרר אותו על המסלול באיטיות. אין דבר יותר סקסי מגבר שמפיל ערימת פינים. רררררר....
נטלי: "איזה חזק! איך אתה זורק ככה חזק?"
יעל: "מה את רוצה, הוא גבר!"

לאחר מכן החבורה העליזה המשיכה לעבר גלידרייה- הקינוח האהוב על גיא, הידד. שם נטלי שברה שיא חדש בשיגעון הפסיכופטי שלה (אני אומרת לכם, אם גיא יעלם לפתע מעל פני האדמה- אצבע מאשימה לעבר נטלי).
נטלי: "גיא, להזמין טעם סניקרס?"
גיא: "כן, ילדתי. אם אוכל לתת לך עצה אחת לחיים, גלידה בטעם סניקרס- זו תהיה העצה"

בזמן שהבנות ליקקו גלידה (ודפנה ליקקה את הורד), גיא חטף את ולרי לדייט. ולרי, מצד שני, חטפה ייבוש רציני. חוץ מלהתפשט ולנענע את החזה שלה ימינה ושמאלה, היא ניסתה הכל. היה שלב שחשבתי שהיא הולכת פשוט לדחוף את הלשון שלה לתוך הגרון שלו. אבל גיא פשוט לא שיתף פעולה. מעניין איך היא הגיבה כשהיא ראתה את הפרק וגילתה שיום למחרת הלשון שהייתה אמורה להיות בפה שלה מצאה את דרכה לפה של יסמין. ונועה. אאוץ'.

מצטערת ולרי, כנראה הוא לא אוהב בלונדיניות


פתקי הסודות שהבנות רשמו המשיכו את הקו העלילתי המתקתק של הפרק.
קרין: "כשאתה בסביבה, ליבי פועם בחוזקה". הי! עבדו עלינו! זה לא סוד! זו סתם שטות. רוצים את הכסף חזרה!!
סוד כמוס לפרה ולסוס

ניסיתי לחשוב לאורך הפרק מה אני יכולה להגיד לגבי החיים האישיים שלי בעולם הדייטים בהקשר לפרק. ולא היה לי שום רעיון. אף גבר לא יקח את הבת זוג שלו לספא בדייט ראשון. ואף גבר לא יתנשק עם בחורה (סליחה, שתיים) כשעוד 3 בנות מחכות בחדר ליד. ואני לא אשחק עם אף גבר במשחק האם הוא מעדיף לישון בעירום או עם בגדים (כי עם אנחנו לא נסכים על זה זה פשוט לא יעבוד בנינו, נכון?). חיי הדייטים שלי נראים משמימים לעומת הדייטים שהבנות הללו יוצאות אליהם. מצד שני, אני לא צריכה לחלוק את הגברים שלי עם עדר בנות. אז זה בסדר.

ועכשיו, תופים בבקשה....
הרווקה שעפה היא.... הילה! סוף סוף! היא באמת הייתה מיותרת. תסלחו לי.
כמובן שרגע לפני שהיא עזבה היא הייתה חייבת לצאת כזאת קטנה (אתה כזה קטן!) ולבלבל לגיא את השכל על מה שהוא הפסיד. חמודה, תאספי את הכבוד העצמי שלך מהרצפה ואחד מאנשי ההפקה ילווה אותך לדלת, בסדר? תודה.
Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
1 Response
  1. לילי Says:

    איזה כיף שהילה עפה


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה