הרווק פרק 11 | מעללי הרווק בים האדום
מה כבר עוד נותר לומר?

נתחיל מהסוף –

סוף סוף דפנה תקבל קצת תשומת לב בפרק הבא, כי התחלתי כבר לדאוג שהיא מתפוגגת לה ברוח.

וסוף סוף מעיין הלכה לה לדרכה.
חמודה, בגיל 22 לא צריך לחפש חתן, בטח לא בתוכנית ריאליטי.
עכשיו כל מה שנשאר לה לקרוא זה את הכתוביות

וסוף סוף ולרי קיבלה נשיקה. גיא היה חרמן באותו הפרק. אבל אני לא רואה אותו מחזיק מעמד עם ולרי עוד הרבה זמן. אני מתה עליה, אבל הם ממש לא מתאימים לדעתי. בכלל, הציניות שלה נוגדת את העובדה שהיא נמצאת בתוכנית הזו. ציניות והרווק לא הולכים ביחד. כלל ברזל.

נשקיני, טפשונת!

ו... יסמין המתוקה שלנו חזרה. מה שמחזיר חזרה גם את השמועות שהיא וגיא ביחד עכשיו, שמועה שמדירה שינה מעיניי.
היא פשוט נוראית. אתם כולכם מסכימים איתי, נכון? צורת הדיבור שלה גורמת לי לרצות לתלוש כל שיערה על ראשי באיטיות.
שקט! שקט כבר!

ולגבי כל השאר- נשאר די אותו הדבר- יעל עדיין מיותרת, נטלי עדיין פסיכופטית שתוציא בכל רגע M-16 מקוצר ותוריד את כולן. אבל אני מתכוונת לזה בצורה חיובית. באמת. פסיכופתיה זו אחלה תכונה.

זהו. כן, אין עוד הרבה מה לחדש, אין עוד הרבה מה לחשוב. העניין מתחיל לחזור על עצמו, הבנות לא מפתחות תחומי עניין חדשים. הים שקט. הג'ל בשיער של גיא יבש.
בוא נחכה לשבוע הבא ונקווה שהחבורה המצומצמת תתחיל להוציא עשן, או לקחת את העניינים עם גיא צעד קדימה, או לצרוך סמים, או לרוץ בעירום במדשאות הוילה. בכל מקרה, משהו חייב לקרות שם.

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
3 Responses
  1. אנונימי Says:

    לפי השמועה דווקא נועה ביק בסופו של דבר בת זוגו של הרווק.
    אצילית וטובת לב,אשריהו.


  2. אנונימי Says:

    אני חושבת שהריאליטי הבא צריך להיות "הגרושה" או "הגרושה + 2", אם כבר לרדת לאילת, אז לפחות שיהיה מצב לפלירט עם הבייביסיטר.. שעמום זה לא מילה למה שקורה בתכנית ובכל זאת התמכרתי ליופי של נטלי ודפנה. וולרי. חוץ מזה מה עניין הארבעת המוסקיטריות? לא כל רביעייה רשאית להחזיק מעצמה יותר מדי. הבנות לא מוכיחות שיש בהן איזה ניחוח מוסקט, יותר בכיוון של מרלו 2006... חבל שככה הן נזלו לידי ההפקה ונהיו דביקות ולעוסות. בתכל'ס- הייתה להן אופציה ממש לחגוג עליו ולא רק להתעסק ב- he love's me, he love's me not...מה שכן, יכול להיות שעד שלא נהיה שם- לא נבין ולפיכך מסתמן שאף פעם לא נבין.. בקיצור בנות, בפעם הבאה שאתן נופלות לרגליו של הרווק הרטוב הבא, אל תשכחו שאחרי הכל הוא עוד גבר שמחפש זוג שדיים גדולים מספיק לשתי כפות ידיו וזה בדוק


  3. אנונימי Says:

    אבן(עינת)שזורק פתי-חרמן אחד(גיא-תמים)לבאר(לרגל) והתוצאות:יסמין המתוחכמת הפכה לא כנה(והמקורות-רכילות) והודחה.ולרי שנופחת(מהפה)הפכה לחתלתולה בגלל שהיא גלויה!נטלי הקוקו(פרחה במסכה)הפכה נסיכה וקבלה ענק יהלומים כי היא כנה!! הענוגה יעל. ..תוקפנית!? בנוסף, החזרת יסמין הכניסה את נועה ללחץ ונטשה או הזדרזו מדי להתקרב והפכו טוסיק-לק.בומרנג. ורק יעל היפה נשארה שקטה ותוהה בעיני במבי מה..


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה