הרווק פרק 12 | תאהב אותי, גיא
סוף סוף נופל לבנות האסימון.
סוף סוף הן מבינות שהן בתחרות ורבות על בחור אחד.
סוף סוף הן קולטות שזה לא נעים לאגו.
ואולי אפילו קצת (הרבה) משפיל.

בנות, אולי כדאי שתקראו שוב את תקנון המשחק. הרעיון הוא שכמה בנות נלחמות על ליבו של גבר אחד.
כיף גדול לגבר. איכסה פיכסה לבנות.

הפרק הזה אחייניתו של גיא זכתה לביקור של ולרי, יסמין ויעל. כל כך הזדהיתי עם ולרי. גיא הוריד אותן לזנות. להתחנף לאחיינית כדי לזכות בתשומת הלב של גיא. אוי – נו – באמת.

אני דודה טרייה. יש לי אחיינית מקסימה בת שבוע ימים. והיא מדהימה ואני מתה עליה. אבל באופן כללי, אני לא מתרגשת מילדים של אחרים. כלבים- כן. ילדים, הממממ... לא.
אז אם חבר שלי יביא אותי למשפחה שלו ויהיו שם ילדים אני בשמחה אשתעשע איתם, ע"פ מידת הרצון שלי ומה שיבוא לי בטבעי. אבל לא אעשה זאת כדי להרשים את הבחור שלי. זה נורא. וזה מה שגיא ציפה מהן כשהוא הביא אותן לסיטואציה הזו.
יולי, אחיינית של גיא: "בגלל שהבנות רוצות להיות עם גיא אז הן מתחנפות אלי". נו, לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב בעצמי.
"וישחקו הרווקות לפני"

גיא גם התבאס קצת מולרי על ההתנהגות שלה ליסמין. אבל גם פה אני מבינה אותה. היא לא אוהבת את כולם. ויש לה פה גדול. מה לעשות. מה הוא מעדיף? שהיא תהיה צבועה כמו יסמין ותחייך לכולם חיוכים מזויפים?
אני נגד. זה נכון שולרי יכולה להיות קצת ארסית. לא ערסית. ארסית. אבל גם אני כזו :)
אז ולרי- you go girl!!!

ולמרות כל זה אני עדיין לא חושבת שיש סיכוי שולרי תישאר עד הסוף. הם לא מתאימים.

ואז הגיעה הטנטרה. פם פאם פאאאאאאם.
ודפנה בכתה. חמודה. היא באמת חמודה.
הם ערכו טקס אוהבים, פרסו כנפיים ועפו לשמיים. וחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.
"למה בחרת דווקא בזה?" שאלה דפנה.
"אני?? זה יוסי מההפקה בחר את זה. אוהבת?"

אתם חשים אחד את השני?

ורגע של רצינות – גיא מתחיל להריח את הסוף ונראה שהוא נכנס קצת ללחץ. נשארו ממש מעט בנות ופתאום גיא מבין שבאמת מצפים ממנו לבחור מישהי בסוף. בנוסף, גם הבחורות שנשארו מתחילות לראות את האור בקצה המנהרה. ואולי הן כבר לא כל כך מתלהבות מגיא, וזה פשוט הפך למרוץ להגיע למקום הראשון ולנצח. להיות ראשונה, להיות זו שבחרו בה. לא חשוב מי בחר בה- העיקר שזו היא.
כי קשה להתאהב כל כך מהר, ועוד יותר קשה להתאהב כל כך מהר בתוכנית כזו. אז מה הן באמת רוצות מגיא? הוא לא באמת יכול לדעת. וזה מלחיץ.

טקס הורד- מתח קורע. לרגע חששתי שהוא לא יבחר בדפנה וליבי צנח לתחתונים. אך הכל בסדר, אפשר לנשום לרווחה. ולתחתונים שלום.

ולגבי נועה- היא מקסימה. אין לי ספק שהיא תמצא אהבה, והיא לא צריכה בשביל זה איזה עוזר הפקה שירדוף אחריה ויסדר לה את הרמקול.

ולפעמים החגיגה נגמרת


Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
2 Responses
  1. אנונימי Says:

    איך נותנים לתוכנת כל כך משפילה את הנשים.
    צריך להוריד את התוכנית המתיחסת לנשים טפשות וכאפסים . בושה וחרפה וזה מתמשך כמו מסתיק תקוע בפה לא לבלוע ןלא להקיע. איך בנות שנראות לא רע נכנסות להרס עצמי כזה.או שזה משחק מהתחלה ועד הסןף.


  2. אנונימי Says:

    תוכנית זולה מראה את הצד הנשי בצד כזול .משפיל
    והפונתה שאפילו אחרי שזה יגמר בעצם הוא ישאר רווק
    הוא יחפש הישרדות אחת..


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה