הרווק פרק 13 | מלחמת הכלות
המשרד בו אני עובדת שוכן בנווה צדק, ולכן כמעט תמיד (ובמיוחד בימי חמישי) כשיוצאים לרחוב רואים חתן, כלה וצלם מסתובבים להם ומחפשים דלת כחולה או חלון ונציאני להצטלם לידם.

נסו לדמיין:
אחות / דודה / בחורה בעלת קרבה כלשהי לחתן או לכלה, לבושה בשמלת תחרה (זוועה מס. 1) בצבע טורקיז (זוועה מס. 2), וכלה נועלת עקבים שיכלו לשמש כנשק במבצע עופרת יצוקה (זוועה מס. 3), שמלת סטרפלס (לא זוועה, אך בהחלט נדוש) מנופחת ומעוצבת כקציפת עוגה חגיגית (חזרנו לזוועה מס. 4). והשיא: כתר. כתר כסוף על הראש. אוי, האימה.
וכל זה עוד לפני שהזכרתי את החתן האומלל שזז על פי פקודותיה הצווחניות של כלתו האהובה: "לא! לא ככה! תעמוד מאחורי!" "אבל אני מאחוריך.." התפתל המסכן.

אני אישית לא נוטה לחבב את כל תרבות החתונות ההיסטרית הזאת. חכו, תיקון: אני שונאת את תרבות החתונות ההיסטרית הזאת.
תצקצקו, תצקצקו בלשונכם, אבל זה נכון. אולי בסוף גם אני אתחתן כמו כולם באולם, אתאפר יתר על המידה וארקוד עם החברים של סבא וסבתא שלי, אבל כרגע, כשזוג חברים שלי מהרהר בקול רם וברצינות תהומית איפה הם יושיבו את נפתלי ואם ההמבורגרים שיוגשו בחצות יהיו מבשר בקר או עגל, זה גורם לי לרצות להקיא בפה שלי.

אז כמובן שהפרק אתמול שיגע אותי. לקחת את הרווקות למדוד שמלות כלה?? לבחור שיר לחתונה??? לעצב הזמנה???? מדוע, אני שואלת- מדוע???????
חוץ מזה שאם אומרים שזה מזל רע שהחתן רואה את הכלה בשמלה לפני החתונה, תחשבו כמה מזל רע זה למדוד שמלת כלה לפני שיש חתן!!!! קצת פסיכופטי לדעתי. התפלאתי שנטלי לא ברחה עם השמלה ורצה ככה ברחובות, בזמן שהיא צוחקת בטירוף.

טוב, אז הגענו ל-5 רווקות. זה כבר ממש קצת. הסוף מתקרב. אך הרוחות ממשיכות לנשוב לאותו כיוון: גיא ממשיך למלמל "זה ריגש אותי" לכל מי שרק רוצה לשמוע, דפנה ממשיכה לבכות, ולרי ממשיכה להיות מלכה אך הסיכויים שלה עם גיא נשארים אפסיים (היא טובה מידיי בשבילו לטעמי), יעל ממשיכה להיות מיותרת (שמחה שגיא הסכים איתי והראה לה את שלט היציאה) ויסמין ממשיכה להיות יצור שטני בלתי נתפס, במיוחד כשדפנה בוכה לה מול הפנים והיא ממשיכה עם ההתגוננות וההתייפייפות שלה. תגורשי, מכשפה!

והחלק החשוב של הפרק: נטלי וגיא נלחמו מלחמת שוקולד מזוייפת ואז נכנסו לאמבטיית חלב, חצי עירומים, מול מספר מכובד של מצלמות. קצת מביך, קצת לא נעים. אני לא הייתי יודעת איפה להתחבא מרוב בושה. התחלה של סרט כחול זה מה שהיה שם. תפסיקו להתמזמז לנו מול העיניים.

פויה! תתביישו לכם!

אבל שיא התוכנית של אתמול מסתכם ברגע אחד קצר: נטלי מתיישבת ליד הטלפון ואומרת בקול נרגש לשפורפרת:
"אמא!"
ומהצד השני היא שומעת:
"מיזו?"
מבדר. פשוט מבדר.

אז שבוע הבא הרווק יוצא למסע לעבר המשפחות של הרווקות. איזה עונש בשבילו. איזה כיף לנו הצופים. יהיה מעניין, זה בטוח.

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
5 Responses
  1. אנונימי Says:

    הקטע עם נטלי ואמא שלה היה פשוט קורע.


  2. אנונימי Says:

    הכי אהבתי שאמא של נטלי אמרה: את מביאה לי רק כלבים , חשבתי שהיא התכוונה לחתן שברח בעור שיניו מהחתונה אבל אז היא התחילה למנות את במבי ובמבה, גדול!!1 ויסמין? למות! אפילו עם אמא שלה היא מזוייפת , היא אומרת לה : כמה זמן לא הייתי בבית.... היא שכחה שהיא רק חזרה לא מזמן לאחוזה ואז אמא שלה עונה: אההה?
    השיחה הכי אמיתית ומרגשת היתה כמובן של דפנה.


  3. אנונימי Says:

    ככל שהחתונה מפוארת יותר כך הנישואים קצרים יותר...


  4. אנונימי Says:

    לכותבת הבלוג! דעתך על הבנות ועל גיא טובה מדי, נכון שיעל מיותרת אבל זה רק בגלל שהסביבה היתה נמוכה מדי בשבילה. ולך היה מתאים להיות אחת הבחורות באחוזה, בעיקר בתפקיד דפנה. ןלא אוסיף.


  5. אנונימי Says:

    יעל מקסימה, תרדו ממנה כבר.
    מותר לא להתבר ולא לאהוב- אבל למה כ"כ הרבה ארס?


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה